כתבות אורח חיים בריא

הורדת אחוזי שומן בקרב ספורטאים – איך עושים את זה נכון?

ספורטאים (או כל מי שבדרך לשם) התפקדו! הידעתם? אחוזי השומן בגוף אתלטי לרוב נמוכים מאחוזי השומן בגוף הממוצע. וזה תלוי גם בסוג הספורט שאתם עושים!

צריכת חלבון ובניית שריר – כמה צריך ומתי להפסיק

אם הייתם לאחרונה בחדר הכושר, באחת מחנויות הטבע או בסניף של אחת מרשות הפארם, בוודאי נתקלתם במגוון מוצרי חלבון, החל מחטיף ועד לקופסאות ענקיות שמכילות המון.. אבל המון... חלבון.

מהם נוגדי חמצון – והאם זה טוב או רע?

האורגניזם החי משתמש בחמצן לחילוף חומרים, כדי לייצר אנרגיה ולהישרדות, מה שהופך אותו לרכיב חיוני בחיינו. מצד שני, החמצן הוא אטום רדיואקטיבי שמסוגל להפוך לרדיקל חופשי ולעשות נזק לתאים.

כמות מומלצת של צריכת שיבולת שועל

שיבולת שועל הנה פחמימה עשירה בחלבון שהיא למעשה דגן מלא, המכיל סיבים תזונתיים עם יתרונות רבים. אחד מהם הוא השילוב הנפלא שאפשר לעשות בכל ארוחה עם מזונות ומאכלים נוספים

המדריך השלם להעלאה במסת השריר ואיך עושים את זה נכון

מסת שריר נקשרת פעמים רבות לפיתוח גוף ולאימון אינטנסיבי בחדר הכושר. בפועל, מדובר על מדד חשוב, המושפע מפעילות גופנית ותזונה, ומשפיע על הבריאות של כולנו.

נוגדי חמצון למה הם טובים ומתי לוקחים

בגופינו ישנה נוכחות של חומרים שנוצרים בתאי הגוף או שמגיעים מהסביבה החיצונית, ועלולים לפגוע באברים השונים. החדשות הטובות הן, שיש מה לעשות כדי להגן על התאים מפני הנזק שעלול להיווצר

רוצים לרזות? חשוב שתדעו שזה לא קשור רק לירידה במשקל…

לפניכם המדריך המלא לחיטוב הגוף, עיצוב הגוף וירידה באחוזי השומן: איך עושים את זה נכון?

תרבות המזון

הקשר המשפחתי שלנו למזון עשוי להשפיע רבות על האופן בו אנחנו אוכלים, הכמות שאנחנו אוכלים ומה אנחנו אוכלים - ולעיתים קרובות עובר מדור לדור

כל הסיבות לאכול שיבולת שועל – האויב של הכולסטרול, ויש גם מתכונים!

שיבולת שועל היא בין הדגנים הבריאים ביותר. מדובר על דגנים מלאים ללא גלוטן, שהנם מקור נהדר לוויטמינים, מינרלים, סיבים ונוגדי חמצון חשובים. מחקרים מראים גם כי לשיבולת שועל יתרונות בריאותיים רבים
טען עוד